Romanii au talent - Prezentatori

Romanii au talent - Prezentatori

Pavel Bartos
M-am uitat foarte mult la formatele din strainatate. Voiam sa ne raportam la ceva real si de calitate. Cand am vazut concurentii de afara, mi-am zis ca nu stiu daca noi avem asa ceva. Nu ca am ramas placut surprins, dar a fost peste asteptari ceea ce s-a intamplat la preselectii. M-au lasat mut.
 Ei bine, da, romanul are talent. Ma intreb unde au stat unii pana acum. Ma impresioneaza foarte mult cei in varsta, care au asteptat atatia ani ca sa-si demonstreze talentul, tenacitatea si increderea cu care au urcat pe scena de la “Romanii au talent”. Ma inclin in fata lor!

Smiley 


La show-ul asta m-a surprins absolut tot si sunt convins ca aceleasi reactii le vor avea si telespectatorii atunci cand vor vedea emisiunea. Sunt foarte multe povesti interesante, multi oameni extraordinari pe care i-am intalnit in toata tara.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu